Mooble huonekalut

mooble-kalusteet

Kotimainen Mooble tarjoaa laadukkaita huonekaluja, jotka tehdään juuri sinun tarpeesi mukaan, mittatilaustyönä. Kalusteisiin voit valita haluamasi värin 2436 Tikkurila Symphony -värisävyn joukosta sekä erilaisia puuviiluvaihtoehtoja. Mooblen huonekalut ovat skandinaavisen selkeitä. Yksinkertaisen muotoilun ansiosta ne ovat varsin ajattomia ja kulkevat hyvin sukupolvelta toiselle. Tutustu mallistoon ja suunnittele kalusteet omilla mitoillasi Mooblen verkkosivuilla.

Kuvat mooble.fi

7 KOMMENTIT

  1. Itse tilasin Mooblesta samalla kertaa TV-tason ja laatikoston jotka asennettiin peräkkäin. Laatikosto oli n. 5 mm matalampi kun TV-taso. Reklamoin asiasta Mooblelle eikä siinnä ollut mitään ongelmaa. He myöntivät virheen ja korvasivat tuotteen uudella. Palvelu oli ystävällistä ja uusi laatikosto tuli nopeasti. Samalla palautimme virheellisen. VOin suositella.

  2. Minä olen tilannut Mooblelta huonekaluja kahteen otteeseen, ensin pöydän ja sen jälkeen neljä lipastoa. Osa tilaamistani huonekaluista oli vaurioitunut kuljetuksessa, mutta otettuani yhteyttä Moobleen, he korjasivat asian erittäin nopeasti. Saamani palvelu oli mielestäni erittäin ammattitaitoista ja osaavaa. Olen myös ollut erittäin tyytyväinen kalusteideni laatuun ja kestävyyteen; työn jälki on erittäin vakuuttavaa ja materiaalit korkealaatuisia. Suosittelen Mooblea lämpimästi vaativimmillekin asiakkaille! (ja vielä vinkkinä suomalaiselle valittajakansalle: asiakaspalvelijoita kannattaa lähestyä ystävällisesti ja asiallisesti, vaikka kyseessä olisi reklamaatiokin…)

  3. Minun kohdallani yritys tarjoutui pintakäsittelemään tuotteen MINUN omaan laskuuni. Erittäin reilua. Eikä tuotteen mukana tullut mitään ohjeistusta siitä, että sitä ei voi käyttää 4 viikkoon. Lämpimien astioiden lisäksi myös kylmistä astioista jää jälkiä.

    Kun ostan tuotteen, luotan täysin yrityksen materiaalituntemukseen. Ei olisi tullut mieleenkään lähteä selvittelemään itse, millä Tikkurilan maalilla tuote on maalattu ja millaista käyttöä se kestää ja kyseenalaistaa Mooblen materiaalivalintoja ja tietämystä.

    Tämä on todella harmillista, koska itse pöytä on muotoilultaan kaunis. Mutta en uskalla kyllä enää koskaan mitään kyseiseltä yritykseltä tilata, koska palkaksi tästä sai vain pahan mielen. Tapa millä yritys ongelmatilanteita hoitaa vaikuttaa suuresti yritysmielikuvaan. Muiden kuluttajien suositukset ovat sitä parasta mainontaa, asiakastyytyväisyyttä olisi siis kaiken järjen mukaan hyvä vaalia :)

  4. Katsomme aiheelliseksi vastata muutamiin tällä palstalla esitettyihin kommentteihin yrityksemme tuotteista ja toiminnasta.

    Toimintamme lähtökohta on toimittaa asiakkaille laadukkaita kotimaisia huonekaluja omilla mitoilla. Mikäli tuotteissamme havaitaan siihen kuulumaton valmistuksesta johtuva virhe, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähtökohtaisesti korjaamme aina tuotteen.

    Tuotteissamme käytämme Tikkurila Oyj:n huonekaluihin soveltuvia katalyyttimaaleja, jotka on tehty kestämään normaalia jokapäiväistä käyttöä. Tummasävyisille pinnoille tulee kuitenkin välttää lämpimien/kuumien astioiden asettamista ensimmäisen 4 viikon aikana, jolloin pintaan saattaa jäädä vaalea rengas/jälki. Tikkurilan maalineuvonnan mukaan tämän jälkeen pinta kestää normaalisti lämpimän astian. Toimitusehtomme ovat tästä seikasta olleet selvästi puutteelliset.

    Pyrimme kehittämään asiakaspalveluamme jatkossa paremmin palvelevaksi.

    Mooble asiakaspalvelu

  5. Tilasin 2 viikkoa sitten Mooblelta mattamustaksi maalatun Jaava-pöydän keittiöön. Jo nyt pöytä on törkeässä kunnossa. Lämpöisistä ruokalautasista jää pintaan rumia vaaleita laikkuja. Lisäksi pintaan on alkanut ilmestymään outoja pieniä nyppylöitä. Reklamoin asiasta Mooblelle, josta sain vastaukseksi: ”Otimme yhteyttä Tikkurilan maalineuvontaan. Maalineuvonnasta kerrottiin että varsinkin tummiin pintoihin jää jälki mikäli niille asettaa lämpimiä astioita. Jäljen saa pois ainoastaan pintakäsittelemällä tuote uudelleen. Tikkurilasta sanottiin, että tapaus on hyvin selvä ja tavanomainen. Yleisesti lämpimien tai kuumien astioiden alle tulee laittaa jonkinlainen alusta. Otimme yhteyttä myös kuluttajaneuvojaan, ja kerroimme asiakkaan asettaneen pöydälle lämpimän astian ja että maalipintaan oli ilmestynyt vaalea jälki kondensoituneesta vedestä ja lämmöstä. Kuluttajaneuvojan tulkinta asiasta oli, että elinkeinonharjoittaja ei ole vastuussa asiakkaan itsensä aiheuttamasta vauriosta. Hän myös kertoi oman kokemuksensa perusteella, että lämpimien astioiden alle tulee sijoittaa jonkinlainen alusta.” En luonnollisestikaan olisi ostanut ruokapöytää, joka ei kestä lämpimiä ruokalautasia. Mooblen sivuja siteeraten ”Kalusteemme on suunniteltu tukeviksi ja kestämään niiden käyttötarkoituksen vaatimat rasitukset. Kestävyys ja laatu on meille tärkeää.” toivon, että yritys saa tuotteensa vastaamaan lupaustaan. Ja asiakaspalvelun kohdilleen. Itse otin yhteyttä kuluttajasuojaviranomaiseen.

  6. Omassa tilauksessamme kaikki meni mönkään. Toimitus viivästyi (kuten kaikilla huonekalufirmoilla), palvelu oli välinpitämätöntä ja tilaamamme hyllyn maalaus oli epätasainen. No, ymmärrän että yritys on uusi ja haluan tukea pienyrittäjiä, joten voisimme ehkä tilata vielä uudestaankin kunhan laatuasiat saadaan korjattua.

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here